»V negotovem poslovnem okolju naraščajočih geopolitičnih napetosti, spreminjajočih se finančnih razmer in okoljskih tveganj ostaja eden ključnih razlikovalnih dejavnikov med udeleženci na trgu odpornost poslovnega modela organizacije.«
»V letu 2020 smo se veliko naučili. Prineslo nam je pomembna spoznanja, kar se brez pandemije najverjetneje ne bi zgodilo.«
»Potem, ko smo bili v prvem polletju priča hibernaciji gospodarstva zaradi pandemije covida-19 ... je zmanjšanje števila okužb in sprostitev ukrepov za obvladovanje epidemije v poletnih mesecih omogočilo močno okrepitev aktivnosti v tretjem četrtletju leta 2020.«
»Te spremenjene navade bodo prav gotovo tudi v prihodnje bistveno vplivale na obisk naših poslovalnic, zato smo se na podlagi analize ključnih kriterijev, kot so rentabilnost, potencial za širitev in geografska umeščenost, ter predvidenih razmer na trgu odločili, da nadaljujemo optimizacijo naše poslovne mreže.«